מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מערכות אזעקה לבית

אם אתם מודאגים מפני אחוזי הפשיעה באזור המגורים שלכם, ומחפשים את האפשרויות הכי מתקדמות היום להגנה על ביתכם, יש כמה סוגים של מערכות אזעקה לבית, שמספקות אמצעי  אבטחה ומניעת פריצות. אז בואו נראה איך אתם יכולים להבטיח הגנה מקיפה על הבית ועל בני משפחתכם.

הגנה על הבית מפני פורצים

מערכות אזעקה לבית מגנות על ביתכם ועל בטחון בני המשפחה שלכם מפני פורצים, וחלק מהדגמים מותאמים להפעלה מהטלפון הנייד, כך שתוכלו להבטיח שליטה על המערכת מכל מקום.

לרוב מערכות האזעקה יש קווי הגנה מרובים, שמתאימים להתקנה בבתים פרטיים. קו ההגנה הראשון הוא התקנת המערכת בחצר הקדמית של הבית, באופן גלוי שמשדר את המסר לעבריינים שביתכם מוגן מסביב לשעון. רוב הפורצים ימנעו מחדירה לבית כשהם יודעים שהוא מוגן על ידי מערכת אזעקה שמחוברת אליכם ואל תחנת המשטרה המקומית.

הגנה על הדלתות והחלונות

מערכות אזעקה לבית מסוגלות גם להגן על הדלת הקדמית וחלונות הבית מפני פורצים. אבטחת נקודות הכניסה לביתכם תעזור לעצור פורצים ותמנע את חדירתם לבית כשהם רק ינסו לפרוץ את הדלת או החלון.

רוב המערכות גם סורקות את פנים הבית באופן קבוע כדי לזהות תנועה ולאתר פולש שכבר חדר לבית, במקרה שהוא הצליח איכשהו לעקוף את האבטחה שהתקנתם על הדלתות והחלונות.

עם מגוון רחב של חיישנים זה כאילו שאתם גרים בבית אוטומטי

בנוסף למערכות זיהוי תנועה, מערכות אזעקה לבית מגיעות עם גלאי תנועה, חיישן אלקטרוני שקולט ניפוץ זכוכית, גלאי עשן, מצלמה שמותקנת על פעמון הדלת, מצלמת אבטחה, מערכת שמותקנת על המנעול, ומערכת התראה מקיפה. כל פתחי היציאה של הבית מוגנים במערכת מתקדמת אחת.

הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת לכם לאבטח את הבית עם מערכת אוטומטית מתקדמת, שמאפשרת לכם לשלוט על האורות, על דלת המוסך והמנעולים.

רוב האנשים מעדיפים לרכוש מערכות הגנה אוטומטיות שעוזרות להם לשמור על בטחון הבית ובני המשפחה בצורה מקיפה שאינה מאפשרת שום צורת חדירה, אפילו לא של הפורצים שראו את כל הסרטים האחרונים בתחום ופיתחו שיטות פריצה "משוכללות".

מערכת הגנה מתקדמת ומשולבת מצילה חיים

מערכות אזעקה לבית מצילות חיים, כמעט ברוב המקרים. כשהמערכת מחוברת לתחנת המשטרה המקומית, העזרה מגיעה בתוך דקות וזה יכול להיות ההבדל בין חיים למוות במקרים רבים, שכן הזמן קריטי במצבי חירום כאלה.

אם אתם לא רגועים מספיק עם התקנת מערכת אזעקה בלבד, אתם יכולים לשלב אותה גם עם מצלמה נסתרת או מצלמת וידיאו, ש"רואה" במקומכם את המתרחש בבית ובסביבתו בכל פעם שאתם רחוקים.

התאמה לצרכים שלכם

כדי לבחור מבין הסוגים הרבים של מערכות אזעקה לבית, כדאי שתתייעצו עם המומחים בתחום, שיתאימו לכם מערכת אבטחה שעוקבת אחר הנעשה בסביבות הבית ובתוכו בכל פעם שמישהו זר מתקרב לאזור.

ולא רק זה. ככל שאמצעי ההגנה שלכם מתקדמים יותר, כך אתם שומרים יותר על בטיחות הבית ובני המשפחה, ברמה שלפעמים יכולה להציל חיים.

יצירת קשר מהירה