מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מערכות אזעקה למשרד

מערכות אזעקה מתפתחות ומשתכללות בהתאם לאיומים חדשים שמופיעים אחת לתקופה. עסקים תמיד מנסים למנוע איומים אפשריים שיכולים לסכן את הצוות והלקוחות שלהם, כמו גם למנוע סיכונים ממושכים שיבשו את תפקודי העסק.

אז בואו נדבר קצת על המגמות המתקדמות שאפשר למצוא היום בתחום מערכות אזעקה למשרד, שבעלי עסקים רבים משתמשים בהן על מנת להקדים תרופה למכה.

פעם, לפני שנים רבות, בעלי עסקים הגנו על סביבות המשרד שלהם רק עם מנעול על הדלת

בהמשך התחיל להיות נפוץ המנהג של התקנת אזעקה שתתריע מפני כניסה בלתי חוקית לסביבות המשרד.

אבל תחום מערכות אזעקה למשרד התקדם באופן משמעותי עם השנים, והיום, אזורים רגישים שדורשים תיעוד מלא של גישה יומית, מוגנים באמצעות מכשירים ביומטריים שיכולים לזהות באופן חיובי מי נכנס ויוצא מהארגון או המשרד, ובאיזו שעה.

מערכת אזעקה ביומטרית יכולה להיות פשוטה כמו מתקן שקורא טביעת אצבע על צג מחשב, ועד להתקנים מתקדמים שקוראים את רשתית העין, סורקים את כף היד או מזהים באמצעות הקול.

בעלי עסקים רבים עדיין מתקשים לשלוט על גישה למבקרים

השיטה הרגילה של הצבת אנשי ביטחון בארגונים ותאגידים גדולים, שמפקחים ושולטים על המבקרים, עדיין נמצאת בשימוש נרחב, למרות שזוהי גישה יקרה. השיטה המודרנית יותר מאפשרת למבקרים להזדהות באמצעות חתימה דיגיטלית על תוכנת מחשב בכניסה לבית העסק.

שיטה זו נמצאת בשימוש נרחב בסביבות עבודה שבהם יש אזורים ציבוריים נרחבים, שבהם עשרות או מאות אנשים נכנסים ויוצאים מבית העסק בתדירות גבוהה.

גניבות שמובילות בעלי עסקים לסגור את עסקיהם

גניבות מתרחשות בכל מקום והפורצים או העבריינים של היום הפכו להיות נועזים יותר, והם מתמצאים בסגנונות רבים של מערכות אזעקה למשרד. לכן בתי עסק גדולים ובעלי חנויות צריכים להגן על סביבת העסק שלהם לא רק על מנת למנוע את סגירת העסק אלא גם כדי לשדר את המסר לעבריינים שתחום המסחר הזה נוקט באמצעים מתקדמים לזיהוי פורצים.

ומה השורה התחתונה פה?

ארגונים גדולים מתקינים, בנוסף למערכות האזעקה שלהם, גם מצלמות משוכללות על מנת לדעת מתי מתרחשות פריצות לבית העסק שלהם. מערכות האזעקה של היום התפתחו והשתכללו כך שניתן למצוא דגמים מתקדמים לכל מטרת הגנה.

יצירת קשר מהירה