מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מערכות אזעקה במרכז

שיעורי הפריצות והגניבות באזור המרכז הם מהגבוהים יותר בארץ, ובעלי בתים ומשפחות רבות, שמחזיקים בביתם חפצי ערך, מכשירי חשמל יקרים או ריהוט יקר, מתקינים בביתם מערכות אזעקה, כי אף פעם אי אפשר לדעת מתי הבית יהפוך למטרה של פורצים שמתכננים לקחת לעצמם את כל מה שעבדתם בשבילו.

אז כדי לעזור לכם להחליט אם ומתי מגיע הזמן להתקין מערכות אזעקה במרכז, הנה היתרונות העיקריים של שימוש במערכות אלו, שיתכן שלא חשבתם עליהם.

אנחנו במאה ה-21. יש אלף דרכים להגן על הבית או העסק שלכם

היום אפשר לקבל גישה ולשלוט על מצלמות אזעקה במרכז גם כשאתם רחוקים מהמקום, ולקבל הגנה מסביב לשעון, לא משנה איפה אתם נמצאים בעולם. מערכת אזעקה מודרנית מאפשרת לכם אפילו לראות מי נמצא ליד הדלת שלכם, לדבר עם המבקר, ולנעול את הדלת מרחוק.

ככל שמערכת האזעקה מתקדמת יותר, כך יש לכם יותר סיכוי להרתיע את העבריינים או לסייע למשטרה ללכוד פושעים. במקרים רבים, תוכלו אפילו להפחית את שיעורי הפריצה לביתכם ברמה של עד עשרים אחוזים, פשוט באמצעות התקנת מערכת אזעקה.

אי אפשר להדגיש מספיק את חשיבות ההגנה על ילדים

יש אינספור תרחישים שבהם הילדים שלכם עלולים להימצא בסכנה, כי יש להם הרגל להיכנס למקומות מסוכנים או לשחק עם חפצים מסוכנים, כשהם ללא השגחה. כדי לשמור על בטיחות הילדים בכל עת, גם כשאתם רחוקים מהבית, מערכות אזעקה במרכז מספקות אמצעי ניטור מתמיד בכל מקום בבית וסביבו.

אין כמו תחושת הביטחון שאתם מקבלים מהידיעה שמערכת אזעקה שמופעלת בבית תמיד שומרת על בטחון הילדים שלכם. אתם יכולים להגדיר אותה לכל מצב שמתאים לכם, או להתייעץ עם חברת אבטחה שמבינה במיקום המושלם להצבת המערכת.

ככל שמערכת האזעקה מתקדמת יותר, כך היא מרתיעה יותר

ככל שעבריינים משכללים את שיטות הפריצה שלהם, גם מערכות אזעקה במרכז מיוצרות בדגמים מתקדמים יותר, וכדי להבין איזו מערכת מתאימה לצרכי ההגנה שלכם, חשוב להתייעץ עם המומחים בתחום, שימליצו לכם על השירותים והמוצרים שישמרו על ביטחון ביתכם.

יצירת קשר מהירה