מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מצלמות אבטחה אלחוטיות

מצלמות אבטחה אלחוטיות זמינות היום במגוון דגמים, והן פופולריות במונחים של מכירה, איכות התמונה וזוויות הצילום.

הן זולות יותר ממצלמות אחרות, ומאפשרות למשתמשים מרחוק להטות את המצלמה על מנת להציג כל פינה של החדר, ולכן, ומסיבות רבות אחרות, הן נחשבות לבחירה הראשונה של צרכנים רבים. בואו נראה למה.

מצלמות אבטחה אלחוטיות משיגות רזולוציה גבוהה

כלומר, הן מאפשרות הצגת תמונה של חדר שלם, בהשוואה למצלמות שמכוונות זום פנימה, ומציגות תמונה באיכות נמוכה מאוד. הזווית הרחבה החכמה של מצלמות אבטחה אלחוטיות מאפשרות הצגה מעולה של אזור הצילום, ובמקרים רבים, ניתן להציב את המצלמה במיקום גבוה במרכז החדר, כך שניתן לסרוק את כל החדר.

בנוסף לזווית צילום רחבה, מצלמות אלו פותרות כמה בעיות חשובות שלא ניתן לפתור עם מצלמות אחרות, למשל:

אם נושא המחיר חשוב לכם

לא רק שתוכלו להשיג זווית צילום רחבה ועדשה איכותית, המחירים של מצלמות אבטחה אלחוטיות זולים יותר מהמחירים של מצלמות אחרות, למרות שהאיכות טובה יותר, מבחינת בהירות התמונה ומגוון זוויות הצילום שאפשר להשיג.

אין צורך למקם את המצלמה לזווית אחת

אפשר לראות את כל החדר במבט אחד, שלא כמו מצלמות אחרות, שמצלמות רק את האזור שאליו הן מכוונות. כל מה שצריך זה להתקין את המצלמה במיקום שנבחר, ולהשיג תמונות של כל החדר, ברזולוציה גבוהה, ממש כאילו צילמתם את המתרחש בחדר מקרוב.

חיבור קווי מאפשר חיבור לאינטרנט

וזה אולי השיקול העיקרי לבחירת מצלמות אבטחה אלחוטיות. כל מה שאתם צריכים זה כבל אחד למצלמה, שמספק גישה לאינטרנט. בלי קידוחים בקירות, בלי צרור חוטים שלא ברור מה כל אחד מהם עושה, ובעיקר בלי אפשרות לחתוך את החוטים במקרה של פריצה לבית.

אז לא קשה להבין למה כל כך הרבה אנשים אוהבים מצלמות אלחוטיות

פשוט אי אפשר להתחרות באיכות התמונה, ובמחיר הזול יותר שלהן. הן כמעט דוחקות לפינה את כל הסוגים האחרים של מצלמות האבטחה, וככל שיותר דגמים מתפתחים, שמאפשרים יותר אפשרויות הגדלה, הטיית המצלמה ובחירת זוויות לפי הצורך, גם העלויות ימשיכו לרדת.

יצירת קשר מהירה