מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מערכות אזעקה בתל אביב

כשאתם גרים בתל אביב, נושא אבטחת הבית הוא בעל חשיבות עליונה. כמעט אף אחד לא מתלבט אם הוא צריך או לא צריך להתקין מערכת אזעקה. ההתמקדות היא בעיקר באיזו מערכת לבחור: אלחוטית או קווית, ועל זה בדיוק אנחנו רוצים לדבר איתכם.

הסוגים המתקדמים הזמינים נעים בין מערכת קווית לבין מערכת ביתית אלחוטית, ומבין שתי אפשרויות אלו, מערכת אלחוטית נחשבת לטובה יותר, מסיבות רבות, כששיקולי המחיר, האמינות וקלות ההתקנה הם העיקריים.

בתל אביב של היום, מערכת אזעקה היא הכרח

ובית שמצויד במערכת אבטחה מהווה מטרה קשוחה יותר לפורצים ופולשים, שיודעים לזהות איפה מותקנות מערכות אזעקה בתל אביב, כך שהם ממשיכים הלאה.

אם פורצים ינסו להשיג גישה לבית ממוגן, המערכת תשלח התראה לטלפון הנייד שלכם, כמו גם לרשויות אכיפת החוק, מה שירתיע כל פורץ בר דעת לנסות לחדור לשטח הפרטי שלכם.

אמינות מערכת אזעקה אלחוטית

הסיבות להתקנת מערכת אזעקה ביתית אלחוטית הן האמינות הגבוהה והיעדר הצורך להסתמך על מקורות חשמל כדי לפעול.

מערכות אזעקה בתל אביב שאינן אלחוטיות, אינן שולחות התראות לתחנת המשטרה המקומית, ויותר קל לחדור אל הבית. מערכת אזעקה אלחוטית ממשיכה לפעול גם כשמקור הכוח כבה.

קלות התקנה

מערכת אזעקה ביתית אלחוטית קלה הרבה יותר להתקנה בהשוואה להתקנת מערכת קווית, שמצריכה קידוח חורים בקירות על מנת לחבר חיישנים עם חוטי מתח נמוך.

אם אתם מתגוררים בשכירות, יתכן שבעל הבית לא יתיר לכם התקנת מערכת כזאת, אבל זה לא המקרה עם מערכת אלחוטית. פשוט תולים את מערכת האזעקה במקום שנבחר, ומרכיבים את מערכת הבקרה העיקרית על הקיר.

וזה עוד לא הכול

יש מספר יתרונות נוספים לבחירת מערכות אזעקה בתל אביב, למעט האמינות וקלות ההתקנה. ראשית, אם אתם עוברים דירה, אתם לא יכולים לקחת איתכם מערכת קווית בלי להיכנס להוצאות ניכרות. מערכת אלחוטית, לעומת זאת, ניתנת להעברה מכל מקום.

שנית, אם פורץ מנסה לחדור לביתכם, כל מה שהוא צריך לעשות זה לחתוך את קווי הטלפון בחוץ, מה שלא אפשרי עם מערכת אלחוטית. והכי חשוב, אתם יכולים לשלוט על מערכת אלחוטית מהטלפון החכם שלכם. לוח הבקרה בבית שולט במערכת, ויש צורך בגישה שלכם על מנת למנוע את ביטול ההתראות.

ומה השורה התחתונה פה?

מערכות אזעקה בתל אביב הן הכרח לכל בית, ללא קשר לסוג המערכת שבחרתם. אם אתם מתלבטים בבחירה בין מערכת קווית לבין מערכת אזעקה ביתית אלחוטית, חשוב שתשקלו את כל היתרונות של מערכת אלחוטית.

לא רק שהיא פחות יקרה ומהירה יותר להתקנה, היא גם מאוד אמינה ומאפשרת לכם גישה לנעשה בבית מנוחות הטלפון החכם שלכם, גם כשאתם רחוקים.

יצירת קשר מהירה