מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מערכות אזעקה בדרום

אין כמו הדרום. האוויר היבש והחם במשך רוב השנה, המרחבים של המדבר, הצבעים העמוקים של השמים, הם שגורמים לרוב האנשים שגרים בדרום הארץ, לא להחליף את ביתם תמורת הפנטהאוז הכי מפנק בצפון תל אביב. הדרום הוא מקום כזה שבו כולם מכירים את כולם, וכולם מדברים עם כולם ברשתות החברתיות.

בגישת חיים כזאת, קל להיות שאננים כשזה מגיע לביטחון. במקרים רבים מדי, תחושת הנוחות הזאת גורמת לאנשים לשכוח לנעול את הדלת כשהם יוצאים מהבית.

וחמור מכך, בקלות דעת מדאיגה הם מפרסמים באינסטגרם הכרזות על החופשה הכיפית שהם יוצאים אליה תיכף, כולל התאריכים. ואם זה לא מספיק, הם גם משאירים את המפתח מתת לשטיח בכניסה, כדי שהשכנים יגיעו להשקות את העציצים או לתת אוכל לחתול.

למה להקל על הפורצים?

אנחנו נמצאים בתחילת שנת 2019, והעבריינים משכללים את שיטות הפריצה שלהם גם בלי דיירים שהופכים את המקצוע שלהם לקל יותר מכל מקום בארץ.

אז בואו נדבר קצת על רשימה של החלטות אבטחה שישמרו עליכם, על בני משפחתכם ועל ביטחון ביתכם במהלך השנה החדשה, עם מערכות אזעקה בדרום שירתיעו כל פורץ, ושתהיה שנה טובה ובטוחה!

מהיום מחליטים לשמור על ביטחון הבית

יש כמה החלטות חשובות שצריך לקבל, כשזה מגיע לשמירה על ביטחון הבית ובני המשפחה, גם אם אתם גרים בדרום החם והידידותי:

שדרוג מנעולי הדלת. והחלפתם במנעולים מתקדמים שקשה לפרוץ.

התקנת מערכת ניטור ביתית. מערכות אזעקה בדרום, מהדגמים המתקדמים, מיוצרות כך שהן משמיעות התרעות במצבים מסוכנים כמו למשל חדירת אנשים זרים לבית, פריצת אש, או עשן.

לא מפרסמים ברשתות החברתיות שום דבר שמרמז על חופשה. ככל שפחות אנשים באינטרנט יודעים שביתכם נטוש, כך פוחתים הסיכויים שפורצים יתעניינו בו.

עצירת הדואר ומשלוחים גדולים. כשאתם מתכננים לשהות מחוץ לעיר למשך פרק זמן ארוך, הדואר, העיתונים או החבילות שמגיעים אליכם מתחילים להיערם מחוץ לבית, וזה הדגל האדום הכי גדול שמסמן לפורצים שאתם לא בבית. בקשו מהשכנים לאסוף את הדואר שלכם, ועל הדרך, גם לפקח קצת על הבית.

תכנון אורות אוטומטיים. תכננו את מערכת התאורה החיצונית של הבית כך שהאורות ידלקו בשעות הערב, כולל בחדרים מסוימים בבית.

התקנת תאורת חיישנים בחניה. התקינו תאורת חיישנים שמדליקה את האורות בכל פעם שמישהו מסתובב בגינה שלכם או מנסה להיכנס לבית דרך המרפסת או החלונות.

הדלתות צריכות להיות נעולות גם כשאתם בבית. אם מצאתם יצרן טוב של מערכות אזעקה בדרום, בקשו ממנו לתכנת את מערכת האזעקה גם כשאתם בבית והדלת נעולה, כך שאם מישהו ינסה לפרוץ, המערכת תבריח אותו.

נועלים את כל הבית בכל יציאה. למרות הסביבה הידידותית, חשוב להקפיד על הרגל נעילת הדלתות, סגירת החלונות והדלקת האורות בכל פעם שיוצאים מהבית.

ומה השורה התחתונה פה?

היערכות מוגברת למניעת סיכונים בבית מתחילה עם אנשי מקצוע שמבצעים הערכה מקצועית לגבי נקודות התורפה של הבית, וממליצים על מערכות אזעקה בדרום שמגבירות את האבטחה. לפעמים כל מה שצריך זה בדיקה של המקצוענים שעוזרת לכם לראות את ביתכם באור אחר לגמרי.

יצירת קשר מהירה