מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מצלמות אבטחה לבניין משותף

ישראל היא מדינה שרחוקה מלהיות בטוחה. אם לא די במצב הביטחוני המאתגר שלנו, יש גם את נושא הפריצות, החדירות לבתים, והגניבות שנראה שאורבות בכל פינה.

מסיבות אלו, ורבות אחרות, ובמיוחד אם אתם גרים בבניין משותף, חשוב שתוודאו שהבניין שלכם מרושת במצלמות אבטחה שיגנו עליכם.

מתחילים עם הסכמת כל הדיירים

במקרים רבים, מצלמות אבטחה לבניין משותף מצריכות הסכמה של יותר מ-51% מהדיירים בבניין, שכן הם נדרשים לשאת בהוצאות. אלא שגם אם לא ניתן להשיג הסכמה גורפת של כל או רוב הדיירים, כל דייר יכול להתקין מצלמת אבטחה בכניסה לבניין, ולממן אותה בעצמו, ובלבד שההתקנה בוצעה על שטח ציבורי משותף, ללא פגיעה בפרטיות הדיירים, ועם סימון ושילוט הולם.

התקנת מצלמות אבטחה משרתת כמה מטרות חשובות:

  • הן מפחיתות או אפילו מונעות מקרי פשיעה שמתרחשים בסביבות הבניין או בתוכו.
  • אפשר לתעד ולהקליט מקרים של ניסיונות פריצה ופגיעה בבניין או בדייריו.
  • יש פיקוח מסביב לשעון על המתרחש בבניין ובסביבותיו.
  • הן מספקות ראיות ותיעוד שמאפשר חקירה וטיפול מהירים במקרי פשיעה.

זיהוי ברור וודאי של הדמויות המצולמות

בדומה לצילומים שמתקבלים ממצלמות רגילות, מצלמות אבטחה לבניין משותף מאפשרות לזהות בבירור את הדמויות המתועדות, כל עוד מקפידים על בחירת מצלמות מדגמים איכותיים, שממוקמות באזורים שמאפשרים השגת צילומים ברורים, בזווית מתאימה ובגובה נכון.

מטרת התקנת המצלמות היא לספק תמונות ברורות שמאפשרות לזהות את המתרחש בבניין אם מתעורר הצורך בחקירת אירוע. הסוגים השונים של מצלמות האבטחה מאפשרים זיהוי ברור וחד של אנשים זרים שנכנסים לבניין או מבצעים פריצה.

המיקומים הטובים ביותר להתקנת מצלמות אבטחה

בהתאם לגודל הבניין, המיקומים הטובים והמתאימים ביותר להתקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף הם:

אזורי הכניסה והיציאה מהמעליות. התקנת המצלמות מעל המעליות מאפשרת לזהות אנשים זרים שנכנסים לבניין.

הכניסה לבניין. המצלמות מתעדות מקרים של הריסת הריהוט או כל מקרה אחר של פגיעה בכניסה לבניין, במיוחד אם הוא גדול, והשומר לא מצליח לעקוב אחר כל המתרחש.

השטח של תיבות הדואר. עבריינים ופורצים יודעים שאנשים שמתגוררים בבניין גדול מקבלים הרבה חבילות ודואר שמכיל חפצים יקרי ערך או אפילו כסף, והם אורבים בסביבות תיבות הדואר, כך שחושב שניתן יהיה לתעד כל אדם שלוקח לעצמו דואר שלא שייך לו.

אזור החניה. זהו אולי האזור הכי חשוב בו נדרשת התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף, כי מקרי הפשיעה הקלים והנפוצים ביותר מתרחשים בחניונים של בתים משותפים.

חדרי השירות של הבניין. כמו למשל חדר אופניים, אזור פחי האשפה, חדרי בלוני גז ואזור המחסנים, הם תחומים שקוראים לגנבים, במקרה הטוב, ובמקרה החמור הם מהווים אזורים שמיועדים לחבלה או לסכנות.

הגינות והשטחים הציבוריים שמקיפים את הבניין. רישות הסביבה החיצונית של הבניין מאפשר לתעד פעילות של אורחים שאינם קרואים, עברייני מין או מקרים של השחתת הצמחייה והריהוט החיצוני.

בשורה התחתונה, ואם כל זה לא מספיק, מצלמות אבטחה מעלות את ערך הבניין

התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף מסייעות להעלאת ערך הדירות בבניין. הדיירים מרגישים בטוחים יותר בביתם, ולא חוששים להיכנס לבניין מהחניה או מהגינה בכל שעה של היום או הלילה.

המצלמות מאפשרות לתעד כל מקרה של חדירות, פריצות, פגיעה ברכוש או באדם, או כל מקרה לא חוקי אחר שמתרחש בבניין ובסביבותיו. אז לא רק שהמצלמות מעלות את ערך הבניין ואפילו מצילות חיים, הן גם מונעות מראש התרחשות פשעים, כך שגם הוצאות התיקונים השוטפים פוחתות,

יצירת קשר מהירה