מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מערכות אזעקה לרכב

רוב מערכות האזעקה לרכב המיוצרות היום פוצחות בצווחות אימים בכל פעם שענף נופל על הרכב, או כשחתול מטפס עליו. הסירנות הזועקות מפחידות את השכנים, שלא לומר מעירות את כל השכונה באמצע הלילה, ומה שהכי מטריד זה שרוב הדגמים אינם מונעים גניבת מכוניות.

למרבה המזל, יש הרבה מערכות אזעקה לרכב שיכולות לשדרג את אבטחת הרכב שלכם ולהציע לכם שקט נפשי מבלי להעיר את השכונה. בואו נבחן את חמשת הדגמים המובילים.

מה אם הטלפון שלכם היה יכול להתריע בזמן אמת על ניסיון פריצה לרכב שלכם?

זה נשמע כמו סרט מדע בדיוני, אבל זוהי המציאות המגניבה של היום. מערכת אזעקה מתקדמת משתלבת עם הטלפון החכם שלכם ומאפשרת לכם לשלוט על הרכב מרחוק, לנעול את הדלתות ולפתוח אותן, ולאתר את המכונית גם אם היא נגנבה, באמצעות טכנולוגיית ה-GPS שמותקנת במכשיר.

אביטל מערכות אזעקה לרכב

מערכות אזעקה לרכב מבית אביטל מגיעות עם כל הפעמונים והשריקות שאתם מצפים שתהיה למערכת אבטחה מתקדמת, כולל כל הרכיבים המתקדמים, ואפשרות הפעלת המערכת גם ממרחק של 1,500 מטרים מהמכונית.

ניתן למצוא בבית העסק הזה מגוון מערכות מיגון ושמע לרכב, מערכות איתור והתראה, מתקני דיבוריות ומולטימדיה, שמתאימים לכל סוגי הרכבים.

מקליט וידיאו שלוקח את ההגנה על הרכב שלכם לשלב הבא

מכשיר זה מגיע עם מצלמת וידיאו משוכללת שמנטרת את המכונית מבפנים ומבחוץ ומקליטה כל מצב שמתרחש ברכב שלכם. הזמן והתאריך של ההתרחשות מתועדים על מנת לעזור לכם לחפש במהירות ובקלות אירועים ספציפיים.

הגנה על מספר רכבים מרחוק, במכשיר אחד

אחת התכונות שחשוב לחפש בדגמים של מערכות אזעקה לרכב היא אפשרות ההפעלה מרחוק, כך שניתן יהיה לפקח על מספר כלי רכב באמצעות שלט אחד מרוחק.

מה שהופך את מערכת האבטחה לאידיאלית לרוב המכוניות. טווח ההפעלה משתרע עד קילומטר וניתן לנעול את המכונית באופן אוטומטי עם הפעלת המכשיר.

משתחררים מהלחץ והדאגה

מערכות אזעקה לרכב מעניקות לכם שקט נפשי, ומגנות על הרכב גם אם העבריינים הכי מתוחכמים ינסו לפרוץ אליו.

אם אתם מחפשים מערכות אבטחה חדשות או שיש לכם מערכת אזעקה ואתם רוצים לשדרג אותה, מומלץ להתייעץ עם טכנאי מערכות מיגון על מנת להבין מהי האפשרות הטובה ביותר להגנה על הרכב שלכם, ולהתקין את המערכת שתתאים הכי טוב לסוג הרכב שלכם.

יצירת קשר מהירה