כתוב את הכותרת כאן

מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

מצלמות נסתרות – איפה הכי נכון להתקין אותן

כשאנחנו נכנסים אל בית או לא משרד, ולמעשה לכל מבנה, אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת, האם אנחנו מצולמים או לא. אנחנו יכולים לדעת את זה אם יש מצלמות חשופות, גלויות, אשר אנחנו יכולים לראות אותן בעיניים ואז ברור לנו שמישהו מצלם אותנו. אך אם אנחנו לא רואים מצלמות כאלה בסביבה, אנחנו לא יכולים לדעת האם אין מצלמות אחרות, נסתרות, שמצלמות אותנו.

יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בשנים האחרונות במצלמות נסתרות מסיבות שונות. הורים רבים בוחרים להתקין מצלמות כאלה בחדרי ילדים ובחדרים אחרים בבית בשביל להגן על הילדים שלהם או לפחות בשביל לדעת מה מתרחש בבית כשהם לא נמצאים בו, בעלי עסקים בוחרים להתקין מצלמות כאלה על מנת לאתר אנשים שמנסים לגרום נזק לעסק או לרכוש שלו, אנחנו יכולים למצוא מצלמות נסתרות במקומות ציבוריים רבים זאת על מנת שיהיה ניתן לדעת מה בדיוק מתרחש באותם מקומות כאשר אין בהכרח אבטחה גלויה במקום. וכמובן אנחנו יכולים למצוא עוד מגוון מקומות שיש בהן מצלמות כאלה.

העניין עם מצלמות נסתרות הוא, לא פחות חשוב עצם זה שהן מותקנות, עצם העניין איפה מתקינים אותן. כלומר, יש חשיבות מאוד גדולה גם לשאלה היכן אנחנו מתקנים את המצלמה על מנת שהיא תוכל לצלם עבורנו את מה שאנחנו רוצים.

כמה כללים להתקנת מצלמה נסתרת

הכלל הראשון, המצלמה צריכה להיות מוסתרת לגמרי. היא תאבד מערכה אם אפילו חלק קטן ממנה יהיה גלוי. לכן חשוב שאנחנו נקפיד להסתיר אותה היטב, בין אם זה בין פריטים שונים במרחב ובין אם זה בצורות אחרות.

הכלל השני, המצלמה צריכה לקלוט את התמונה הרחבה ביותר שניתן. כלומר, לא מספיק רק שהיא תהיה מוסתרת, אלא שהיא גם תוכל לקלוט כמה שיותר שטח על מנת שנוכל לראות תמונה מלאה של המקום.

הכלל השלישי, אם מדובר במצלמה שפועלת במקומות שאין בהם אנשים באותה נקודת זמן, חשוב שיהיה מי שיעבור על התמונות לאחר מכן. לכן, זה לא מספיק רק לצלם, אלא מישהו גם צריך לעבור על התמונות ולראות מה המצלמה סיפקה לנו.

יצירת קשר מהירה