למה אתם רוצים מצלמות נסתרות בעסק שלכם

אם בעבר, מצלמות נסתרות היו רק בבעלותם של אנשי חוק ואם הייתם רוצים אחת לעצמכם הייתם צריכים לשלם הון תועפות, היום נראה כי הדבר כלל לא כך. כיום מצלמות נסתרות זמינות בכל שוק וגם יותר חסכוניות כך שהן בהחלט יכולות להיות מותקנות בכל משרד או עסק.

מגוון המצלמות הוא כה רחב אך אין זה אומר שאתם צריכים לעבור הכשרה כלשהי בעבור התקנתן.

מהן הפונקציות של המצלמה הנסתרת?

מצלמות נסתרות ומצלמות ריגול הם כלי שימושי מאוד עבור הממשלה ועבור אכיפת החוק. מחלקות רבות במשרדי המשטרה משתמשות במצלמות אלה עבור חשיפת פעילויות פליליות אשר יכולות לסכן את רווחת האזרחים. לאט לאט הגיעה ההבנה כי לא רק רשויות החוק זקוקות לשימוש במצלמות הנסתרות וכי הרצון להגן על היקירים ועל פרטי ערך יקרים הוא גבוה ומצדיק את השימוש במצלמה נסתרת.

מכשיר מעקב

המכשיר האידאלי עבור מעקב אחר המשרד שלכם היא המצלמה הנסתרת. גם אם אתם עסוקים מדי במהלך היום, אתם עדיין תוכלו לתצפת על המתרחש באמצעות מצלמות נסתרות. המצלמות, באות בגדלים שונים ויכולות להיראות כגלאי עשן, רדיו, צמחים מזויפים, שעוני קיר ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להתקין אותן ולחבר אותן אל הטלפון הנייד שלכם.

שם עין עבורכם

זה דבר ידוע שכשהבוס הגדול נמצא, כל המשרד עובד ושוקד. עוד יותר ידוע שכאשר לעובדים אין השגחה, הם נוטים לנוח מעט, לפטפט יותר ולספק פחות עבודה. דברים מהסוג הזה יכולים לפגוע בהלך העבודה המשרדית ובתפוקה העסקית שלכם. אך כאשר העובדים שלכם יודעים שמתצפתים עליהם מפעם לפעם, הדבר יגרום לכך שהעבודה תבוצע עם או בלי בוס. הדבר היחיד שאתם צריכים לשים לב אליו זה שהמצלמות לא מורידות את האמון של העובדים שלכם בכם. חוסר אמון הוא אחת הבעיות הראשונות שצריך לטפל בהן. עם מצלמה או בלעדיה.

המחיר שתשלמו

אמנם הטכנולוגיה העומדת מאחורי המצלמה הנסתרת הופכת מדי שנה לקטנה יותר ויותר, אין זה אומר שהמחיר עולה. ההיפך הוא הנכון. טווח המחירים של המצלמות ינוע בדרך כלל בעקבות היכולות של אותה המצלמה. כאשר המצלמה הפשוטה ביותר תעניק לכם צילום שחור לבן וללא אודיו, המצלמה המשוכללת ביותר תעניק לכם צבע, אודיו וקישור ישיר אל הטלפון הנייד שלכם. בסופו של דבר, ההחלטה רק בידיים שלכם.

אמנם שמן הוא מצלמות נסתרות, אך אין זה אומר שהן חייבות להיות באמת נסתרות. למען האמת, בהרבה מקרים הן אפילו לא חייבות להיות מופעלות. עצמם הידיעה שקיימת מצלמה, תרתיע את רוב האנשים שרוצים להרע לכם או למשרדכם. אם אתם לא רוצים ליידע אף אחד על התקנת המצלמות, כל מה שעליכם לעשות הוא להתקין אותן בשעה שאין אף אחד במשרד ולוודא כי הן מוסתרות היטב. יתר ההתנהלות תלוי אך ורק בכם.

יצירת קשר מהירה