כתוב את הכותרת כאן

מוקד 24 כאן לשירותכם, אבטחה מעל הכל

אין דבר חשוב יותר בחיים שלנו, מלהרגיש בטוחים

כך תהפכו את בית הקרקע שלכם למוגן מכל

עברתם לבית קרקע חדש באזור שלא מוכר לכם ואתם מתרגשים מלהתחיל חיים נפלאים וחדשים? אנחנו ממש מתרגשים איתכם! אך בזמן שאתם עסוקים בלהיות נרגשים ונלהבים, האם עצרתם רגע לבדוק כמה מוגן הבית שלכם ומאובטח מפני פריצות?

הרשו לנו לתת לכם את הפתרונות היעילים ביותר עבור מיגון ודאי של הבית שלכם-

מערכת בית חכם

אם אתם צריכים לרהט ולעצב את הבית שלכם מאפס, הרי שאחד הדברים הראשונים שתעשו זה לסדר את נושא האינטרנט והטלוויזיה. אף אחד לא יכול בלי אינטרנט בימינו כך שאנחנו בטוחים שגם אתם תעשו זאת. בזמן שאתם מחברים את הבית שלכם לאינטרנט, נסו לחשוב על מערכת בית חכם שתוכל לסייע לכם גם כאשר אתם רחוקים מהבית וצריכים להפעיל את האזעקה בבית. מערכת כזו של בית חכם יכולה לתת לכם את תמיכת השלט הרחוק שתופתעו לגלות כמה אתם צריכים.

מערכת אזעקה

כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת, כשמדובר בבית קרקע, מדובר בבית שיותר קל לפרוץ אליו, יותר נוח להגיע אליו ולברוח ממנו לאחר הפריצה. לכן, עליכם להבטיח שהבית שלכם מוגן בעזרת חיישני תנועה. מערכת אזעקה המקושרת למוקד ביטחון שבמקרה הצורך יוזעק לבית שלכם לוודא שהכל כשורה הוא עניין נחוץ וחשוב להתעסק בו ולוודא שאכן יהיה לכם סיוע של מוקד בשעת צרה. באם יש לכם מערכת בית חכם, לא תצטרכו אפילו לחכות להתראת המוקד אלא לגלות בעצמכם ולהפעיל בעצמכם את המוקד שיוקפץ אליכם הביתה.

אינטרקום עם מצלמה

אולי בעבר היינו ממליצים לכם על אינטרקום ללא מצלמה. אינטרקום בעל לחצן המצלצל בבית ומתריע אתכם על אורח בשער. אך הזמנים השתנו, הטכנולוגיה השתכללה ובינינו, גם הגנבים. על כן, אינטרקום עם מצלמה יפתור לכם את חוסר הודאות של מי עומד בשער ואת הבחירה האם לפתוח לו או לא. המצלמה של האינטרקום תותקן בבית היכן שתבחרו ואפילו יכולה להיות מקושרת אל הטלפון האישי שלכם. כך, מתוך הטלפון תוכלו לדעת מי מגיע, מי מסתובב באזור הבית שלכם והאם עליכם לעשות משהו בנדון.

התקינו סורגים

זה לא אומר שאתם צריכים להרגיש שאתם בכלא. היום מגוון הסורגים לחלונות הוא כל כך מגוון שזה כמעט מגרה לעצב את החלון בעזרת הסורגים. אך לא משנה כמה הם מסוגננים, לא בגלל זה אנחנו ממליצים לכם להתקין בביתכם סורגים. כמו שאמרנו, גנבים בימינו הפכו למשוכללים לא פחות מעולם הטכנולוגיה, כך שלעתים נרצה לחזור לגירסא המקורית ביותר של הגנה ונתקין סורגים על חלונות הבית. בחרו את הצבע שמתאים לכם, את צורת העיצוב של הסורגים והבטיחו לעצמכם את ההגנה שמגיעה לכם.

זה ידוע, עם הביטחון של יושבי הבית לא משחקים. וכשהבית שלכם אמור להיות המקום הבטוח שלכם, זה אך ורק בידיים שלכם להבטיח את הביטחון שלו.

יצירת קשר מהירה