אבטחה לעסקים בתחום הכספות

כספות הן אמצעי מיגון ואבטחה רב חשיבות. היום בעסקים רבים וגם בבתים פרטיים ישנן כספות בהן מאוחסנים חפצים יקרי ערך, מזומנים וכל דבר בעל ערך רב עליו רוצים לשמור היטב. כספות היום מותקנות כך שהן נסתרות מהעין ומהוות אמצעי יעיל ביותר לשמירה ואבטחה. למרות כוחן הרב ויעילותן בתחום האבטחה, גם כספות בפני עצמן נחשבות יקרות ערך ולכן עסק אשר מוכר כספות, בין אם כספות ביתיות ויוקרתיות ובין אם כספות לעסקים זקוק לאבטחה. הכספות עלולות למשוך את עינם וידם של גורמים עבריינים, לכן כל עסק לכספות זקוק לאמצעי אבטחה על מנת למנוע מקרים כאלה.

מדוע מומלץ לבחור מספר אמצעי אבטחה?

על מנת לשמור היטב על העסק בכלל ועל הכספות המשווקות בו בפרט, נדרש שיתוף פעולה בין מספר אמצעי אבטחה. השילוב בין מספר אמצעי אבטחה מאפשר לכם ליהנות מהיתרונות שבכל אמצעי ולחפות על החסרונות של כל אחד בעזרת האחרים. יש לבחור אמצעי אבטחה מהאיכות הטובה ביותר ושל חברות המוכרות היטב בתחום אמצעי האבטחה והמיגון. כך תבטחו את העסק ואת הסחורה היקרה הנמצאת בו, כי גם כספות ללא רכוש בתוכן שוות הרבה מאוד.

מערכות אזעקה כאמצעי אבטחה בעסק

שני אמצעי האבטחה העיקריים הם מערכת אזעקה ומצלמות על סוגיהן השונים (שאותם נפרט בהמשך). מערכות אזעקה הן תחום שהתפתח מאוד בשנים האחרונות והוא מאפשר שליטה על הנכנסים לעסק והתראה מפני גורמים לא רצויים. מערכות אזעקה היום יכולות להיות חוטיות או אלחוטיות, כשבחירת המתאימה יותר תלויה בעיקר בשטח עליו משתרע העסק. בעסקים לא גדולים כמו חנויות ישנו יתרון לאזעקות אלחוטיות. גם הגלאים המאתרים תנועה חשודה הם מגוונים היום וניתן לשלב בין כמה כמו תנועה, חום, לחץ ועוד המחוברים כולם למרכזת.

מצלמות אבטחה – לראות את המתרחש ולתעד

האמצעי הנוסף והחשוב הוא מצלמות אבטחה. ישנם סוגים שונים של מצלמות שמומלץ לשלב בין כולם. ישנן מצלמות רשת באמצעותן ניתן לעקוב אחר המתרחש בעסק בכל רגע ומכל מקום. ישנן מצלמות גלויות ובולטות שמטרתן היא להרתיע את הפורץ או המתכוון לפרוץ ולגרום לו לעשות אחורה פנה. ישנן לעומת זאת מצלמות נסתרות שיכולות להיות מותקנות כחלק משעון על הקיר ואפילו עט על השולחן והן יתעדו את כל המתרחש ברגע האמת. כדאי להתקין מצלמות בכניסה לעסק ובמקומות שונים בתוכו. ניתן לבחור בין מצלמות בגדלים שונים ורזולוציות שונות, מצלמות אלחוטיות ומצלמות IP. ככל שיהיו לכם מצלמות מסוגים שונים ובעלות יכולות שונות כך תקבלו את מעגל האבטחה הטוב ביותר עבורכם. כמובן שמומלץ לא לעשות זאת לבד. בתור בעלי עסק לכספות אתם אמנם מבינים דבר או שניים במיגון ואבטחה אך דווקא בשל כך אתם יודעים עד כמה הדבר מורכב ולכן התייעצות עם מומחה בתחום שיציע לכם את סוגי המצלמות ואת הנקודות בהן הן יוצבו הוא מהלך נכון וחכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.